Οι 10 λόγοι που επιτάσσουν την ενσωμάτωση πρακτικών βιωσιμότητας στη στρατηγική των επιχειρήσεων.
top of page
Οι εταιρείες που υιοθετούν πρακτικές βιωσιμότητας είναι περισσότερο ανθεκτικές σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλον.
Εθνικό πρόγραμμα για Υπεράκτια Αιολικά Πάρκα
Η Ελλάδα έχει δεσμευτεί να παραγάγει τουλάχιστον 2 Gigawatt υπεράκτιας αιολικής ενέργειας μέχρι το 2030.
Ρίσκα και Ευκαιρίες
Η αποκάλυψη των Ευκαιριών «πίσω» από τους Κινδύνους είναι εξίσου σημαντική όσο και η αρχική αναγνώριση των Κινδύνων αυτών καθαυτών.
Κλιματική Αλλαγή και Μεσογειακοί Κυκλώνες
Βασική αιτία για τους Μεσογειακούς Κυκλώνες που φαίνεται πως θα είναι πιο ισχυροί και συχνοί, είναι η αύξηση της θερμοκρασίας στη Μεσόγειο.
Ποιο το όφελος της πρόβλεψης του ρίσκου πλημμύρας για την προσαρμογή μας στην κλιματική αλλαγή;
Η διατήρηση των υποδομών και η επιβίωση των ανθρώπων καθιστούν απαραίτητη την πρόβλεψη μιας φυσικής καταστροφής που σχετίζεται με το κλίμα.
Βιώσιμη επιτυχία: Ο ρόλος της έκθεσης ESG στην εταιρική ανάπτυξη
Οι εταιρείες με ισχυρές επιδόσεις ESG έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσουν επενδύσεις και να εξασφαλίσουν κεφάλαια.
Aνάλυση μεγάλων δεδομένων στον τομέα του εμπορίου και της εφοδιαστικής αλυσίδας - Μέρος 2ο
Λήψη αποφάσεων βασισμένων σε πληροφορίες που βρίσκονται σε εσωτερικές ή εξωτερικές πηγές για τη βελτίωση επιδόσεων και αποτελεσμάτων.
Κι ένα μάθημα ιστορίας για την Κλιματική Αλλαγή
Η ιστορία μας έχει δείξει πως όταν η ανθρώπινη δραστηριότητα ενισχύσει τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής οι συνέπειες είναι ολέθριες.
Η χρήση της εξωτερικής βάσης δεδομένων Copernicus για τον εντοπισμό κινδύνων Κλιματικής Αλλαγής
Διαχείριση και αντιμετώπιση των κινδύνων της κλιματικής αλλαγής με χρήση δεδομένων από το Copernicus και εφαρμογή τεχνητης νοημοσύνης.
Κλιματική Αλλαγή και Διεθνές Εμπόριο
Είναι σημαντικό για το διεθνές εμπόριο να εντοπίστουν οι κίνδυνοι από την κλιματική αλλαγή ώστε να αντιμετωπιστούν με λύσεις μετριασμού.
Aνάλυση μεγάλων δεδομένων στον τομέα του εμπορίου και της εφοδιαστικής αλυσίδας - Μέρος 1ο
Πληροφόρηση για τη συμπεριφορά των πελατών και τις εκστρατείες μαρκετινγκ, για τη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού και των logistics.
Είμαστε πλέον σε θέση να προβλέψουμε το μέλλον μέχρι το έτος 2050
Τι θα συμβεί μέχρι το 2050 για να αντιμετωπιστεί η άνοδος της θερμοκρασίας και κατά συνέπεια οι αρνητικές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής;
bottom of page