top of page

Aνάλυση μεγάλων δεδομένων στον τομέα του εμπορίου και της εφοδιαστικής αλυσίδας - Μέρος 2ο


Big Data Analytics in Commerce and Supply Chain


Στο 1ο Μέρος του σχετικού μας άρθρου τον Σεπτέμβριο, είδαμε ότι τα εργαλεία ανάλυσης μεγάλων δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να εφαρμοστούν σε μια ευρεία ποικιλία τομέων και βιομηχανιών. Αυτό το μήνα θα εστιάσουμε στον τομέα του εμπορίου και ειδικά στις λειτουργίες Customer & Marketing Insights και Supply Chain & Logistics Management και θα εξετάσουμε πώς η ανάλυση δεδομένων δίνει πληροφορίες σχετικά με την συμπεριφορά των πελατών, τα πρότυπα συναλλαγών, τη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού ή ακόμη και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις εκστρατείες μάρκετινγκ έτσι ώστε να να αυξηθεί η παραγωγικότητα μιας επιχείρησης.


Κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών και ενέργειες Μάρκετινγκ


Τα εργαλεία big data analytics βοηθούν στην κατανόηση των αναγκών των πελατών και στην πρόβλεψη της συμπεριφοράς τους ενώ συμβάλλουν στην επιτυχία μιας εκστρατείας μάρκετινγκ καθώς μετατρέπουν τα δεδομένα της απόδοσης της σε επιχειρηματικά εφαρμόσιμα σενάρια

Η ανάλυση ιστορικών δεδομένων και δεδομένων που συλλέγονται από μη δομημένες πηγές, μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση των αναγκών των πελατών και στην πρόβλεψη της συμπεριφοράς τους, συμπεριλαμβανομένων τυχόν εποχιακών προτύπων και να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων. Οδηγεί στη γνώση του τι είναι πιθανό να αγοράσουν οι πελάτες ανά πάσα στιγμή και την τιμή που θα είναι πρόθυμοι να πληρώσουν, ώστε μια επιχείρηση να μπορεί να αυξήσει την κερδοφορία της.


Από την άλλη η μέτρηση και η ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ μπορεί επίσης να ενισχύσει τις επιδόσεις και τα κέρδη ενός οργανισμού. Η επιτυχία μιας εκστρατείας μάρκετινγκ μπορεί να ενισχυθεί περαιτέρω όταν υπάρχουν αλγόριθμοι πρόβλεψης, οι οποίοι βοηθούν στον προσδιορισμό μελλοντικών αποτελεσμάτων, όπως τα πρότυπα συμπεριφοράς των πελατών και η δημιουργία νέων ευκαιριών.


Τα εργαλεία data analytics μετατρέπουν τα δεδομένα της απόδοσης του μάρκετινγκ σε επιχειρηματικά εφαρμόσιμα σενάρια. Η συλλογή και ανάλυση δεδομένων μάρκετινγκ από δομημένες και μη δομημένες πηγές (π.χ. μέσα κοινωνικής δικτύωσης) και η εφαρμογή προηγμένης στατιστικής μοντελοποίησης και μηχανικής μάθησης, παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες σχετικά με τις προηγούμενες και μελλοντικές εκστρατείες μάρκετινγκ.


Διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού και των μηχανισμών διανομής αγαθών


Η εφαρμογή των big data analytics και της τεχνητής νοημοσύνης στην εφοδιαστική αλυσίδα και τη διανομή αγαθών μπορεί να συμβάλει στον καλύτερο συντονισμό των επιχειρηματικών λειτουργιών, οδηγώντας σε αποδοτικότερη χρήση των πόρων, ενίσχυση της παραγωγικότητας και αύξηση των εσόδων.

Ο συνδυασμός μεγάλου όγκου δεδομένων από διάφορες πηγές, η ανάλυσή τους με τη χρήση προηγμένης στατιστικής και τεχνητής νοημοσύνης και η χρήση διαδραστικών εργαλείων παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο, μπορούν να βοηθήσουν στη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων και στον εξορθολογισμό των λειτουργιών σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού.


Για παράδειγμα, η ανάλυση δεδομένων μπορεί να βοηθήσει τους διαχειριστές της εφοδιαστικής αλυσίδας:

  • Να προσδιορίζουν τον όγκο των πωλήσεων, να προβλέπουν τις ανάγκες σε αποθέματα και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των πελατών πριν αυτές συμβούν, ώστε να μπορούν να λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα σχετικά με τις αποστολές αγαθών και τα αποθέματα

  • Να περιορίσουν τα απαρχαιωμένα αποθέματα στις αποθήκες, τα σφάλματα απογραφής και τους λανθασμένους υπολογισμούς με βάση την πρόβλεψη των πωλήσεών τους

  • Να προβλέπουν μελλοντικές διαταραχές της διαδικασίας ή/και βλάβες του εξοπλισμού μεγιστοποιώντας τον χρόνο λειτουργίας του και εξασφαλίζοντας την έγκαιρη αντικατάστασή του

  • Να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες προμηθειών παρακολουθώντας σε πραγματικό χρόνο τις τιμές και τη διαθεσιμότητα των αγαθών από διάφορους προμηθευτές

  • Να εξορθολογίσουν τη διανομή αγαθών με την επιλογή των αποδοτικότερων δυνατών διαδρομών για την έγκαιρη-ακριβή εισαγωγή/εξαγωγή αγαθών στις εγκαταστάσεις τους και την παράδοση στους πελάτες τους.


Στην E-ON INTEGRATION κάνουμε πράξη όλα αυτά και πραγματοποιούμε έργα Big Data Analytics για τις εμπορικές επιχειρήσεις με τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης που έχουμε αναπτύξει. Από τους προμηθευτές μέχρι τις αποθήκες και τα σημεία πώλησης και τους πελάτες, η Επιστήμη Δεδομένων και η Προβλεπτική Ανάλυση βοηθούν στη λήψη αποφάσεων βασισμένων σε δεδομένα για βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, των επιδόσεων και των αποτελεσμάτων. Το μόνο που χρειάζεται μια επιχείρηση ειναι να συγκεντρώσει και να οργανώσει τις πληροφορίες που βρίσκονται στα μεγάλα δεδομένα από εσωτερικές ή και εξωτερικές πηγές και να τα μετατρέψει σε γνώσεις.



Εφαρμογή Big Data Analytics στην κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών

Big Data Analytics in Customer Insights

Τι προσφέρουμε:

  • Ανάλυση πληροφοριών πελατών (π.χ. δημογραφικά στοιχεία, προτιμήσεις)

  • Συλλογή δεδομένων από αδόμητες πηγές (π.χ. μέσα κοινωνικής δικτύωσης) με χρήση NLP

  • Πρόβλεψη της απώλειας πελατών

  • Μοντελοποίηση των προτιμήσεων και της ικανοποίησης των πελατών

  • APIs και πίνακες οργάνων για οπτικοποίηση και παρακολούθηση δεδομένων


Τα Οφέλη σας

  • Επιλογή του κατάλληλου κοινού για την προώθηση του προϊόντος

  • Εξατομίκευση της προσφοράς προϊόντων σύμφωνα με το προφίλ του πελάτη

  • Βελτίωση των στρατηγικών μάρκετινγκ

  • Αποτελεσματική διαχείριση αποθεμάτων με βάση την προσφορά και τη ζήτηση

  • Αύξηση των εσόδων με τη βελτίωση των στρατηγικών προϊόντων

  • Περιορισμός της απώλειας πελατών


Εφαρμογή Big Data Analytics στις ενέργειες Marketing



Big Data Analytics in Marketing Insights

Τι προσφέρουμε:

  • Συγκέντρωση και επεξεργασία δεδομένων από δομημένες και μη δομημένες πηγές

  • Ιστορικά δεδομένα, κοινωνικά μέσα, ευκαιρίες, ανάλυση ιστοσελίδας και απόδοσης της επένδυσης (ROI)

  • Αλγόριθμους πρόβλεψης και δοκιμή σεναρίων (π.χ. ομαδοποίηση πελατών, προβλέψεις πωλήσεων, παραγωγή ευκαιριών)

  • Ανάπτυξη APIs και Dashboards για οπτικοποίηση δεδομένων και παρακολούθηση επιδόσεων σε πραγματικό χρόνο


Τα Οφέλη σας

  • Παρακολούθηση εκστρατειών μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο

  • Βελτιστοποίηση της απόδοσης της επένδυσης (ROI)

  • Τμηματοποίηση πελατών και ιεράρχηση προτεραιοτήτων

  • Αύξηση του κέρδους με την επιλογή του κατάλληλου κοινού και των διαφημιστικών καναλιών για την προώθηση των προϊόντων


Εφαρμογή Big Data Analytics στη Διαχείριση της Αλυσίδας εφοδιασμού



Big Data Analytics in the Supply Chain

Τι προσφέρουμε:

  • Συγκέντρωση δεδομένων (π.χ. ERP, SCM, εξωτερικές βάσεις δεδομένων, μη δομημένες πηγές)

  • Ανάλυση δεδομένων και επιχειρηματική ευφυΐα

  • Ανάπτυξη μοντέλων πρόβλεψης (π.χ. όγκος πωλήσεων, ανάγκες αποθεμάτων, διαδικασίες προμηθειών, μεταφορά αγαθών)

  • Ανάπτυξη APIs και ταμπλό για παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο των KPIs και των διαδικασιών της αλυσίδας εφοδιασμού (π.χ. προμηθευτές, αποθέματα, αποθήκες, παρακολούθηση εισαγωγών/εξαγωγών)

  • Ολοκλήρωση συστήματος και ανάπτυξη μοντέλων πρόβλεψης


Τα Οφέλη σας

  • Σχεδιασμός με βάση τα δεδομένα και ακριβής προγραμματισμός των λειτουργιών και των αποθεμάτων μέσω της πρόβλεψης των μελλοντικών απαιτήσεων

  • Αύξηση της παραγωγικότητας μέσω της παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο των KPIs και των διαδικασιών της αλυσίδας εφοδιασμού

  • Αύξηση της αποδοτικότητας και μείωση του περιττού κόστους μέσω της βελτίωσης των προμηθειών, της διαχείρισης αποθεμάτων και αποθηκών και της βελτιστοποίησης των logistics

  • Ελαχιστοποίηση των κινδύνων

bottom of page