Διαχείριση συμβάσεων στο Cloud:
  • Eνσωματωμένα workflows
  • Καταγραφή χρόνου εργασίας
  • Διαχείριση αιτημάτων πελατών
  • Διαχείριση εγγράφων

e-οn Contracts

Μια Cloud Εφαρμογή με μηνιαία συνδρομή - SaaS

Διαχειρίζεστε πολλές συμβάσεις με πελάτες ή προμηθευτές σας; 

Αν η απάντηση είναι ναί, γνωρίζετε πόσο σημαντικό είναι να είστε σε θέση να παρακολουθείτε μια σειρά θεμάτων που σχετίζονται με αυτές και ακουμπούν στην καθημερινή λειτουργία της επιχείρησής σας.

Εχουμε λύση! e-on Contracts στο cloud.

 

Τοποθετήστε τις συμβάσεις σας και όλα όσα τις αφορούν σε ένα ψηφιακό χώρο εργασίας χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.  

Δώστε τη δυνατότητα σε όλους όσους ασχολούνται με την παρακολούθηση τους, σε οποιοδήποτε τμήμα της επιχείρησής σας και αν ανήκουν, σε οποιαδήποτε γεωγραφική τοποθεσία και αν βρίσκονται να έχουν πρόσβαση σε όλα τα σχετικά έγγραφα και όλες τις πληροφορίες και να τις διαχειρίζονται από ένα κεντρικό σημείο με ευκολία και ευελιξία.

 

Όχι πια συμβάσεις φυλαγμένες μόνον σε φυσικά αρχεία ή μεμονωμένα ηλεκτρονικά αρχεία στον υπολογιστή του κάθε υπαλλήλου και διαχείριση μέσα από τοπικά προγράμματα ή φύλλα excel.

 

Τα φυσικά αρχεία που ενδεχομένως πρέπει πολλοί άνθρωποι να έχουν πρόσβαση και να είναι σίγουροι για την τρέχουσα έκδοσή τους, φυλάσσονται σε ένα κεντρικό σημείο, ενώ ο καθένας που δουλεύει πάνω σε αυτά, καταγράφεται.

Και όχι μόνο...

Οι συμβάσεις σας αποτελούν περιουσιακό στοιχείο της εταιρίας σας.

Παράγουν έσοδα για εσάς ή συμβάλουν στην μείωση τους κόστους σας. Αντιμετωπίστε τις έτσι.

 

Μη χάνετε προθεσμίες για την ανανέωση ή την ακύρωση τους, μη δυσκολεύεστε στην τήρηση των ημερομηνιών για τιμολογήσεις ή για την εκπλήρωση των συμβατικών σας υποχρεώσεων.

pdf_downlaod.png

Κατεβάστε τη μπροσούρα

Με το e-on Contracts έχετε πλήρη καταγραφή των συμβάσεων με όλα τους τα πληροφοριακά στοιχεία που περιλαμβάνουν εκτός των άλλων ημερομηνίες έναρξης και λήξης καθώς και πλάνα τιμολογήσεων που τυχόν έχουν συμφωνηθεί. Μπορείτε να επισυνάψετε σε αυτές πρόσθετα έγγραφα για κάθε μεταβολή ή επέκταση.

 

Συνδέστε τις συμβάσεις με τις ώρες εργασίας που απαιτούνται για την εξυπηρέτησή τους αν δραστηριοποιείστε στην Παροχή Υπηρεσιών.

Συνδέστε τις με τα άτομα που εμπλέκονται μαζί με στοιχεία ωριαίας τιμολόγησης.

Διασφαλίστε ότι οι ώρες που αναλίσκονται καταγράφονται με ακρίβεια (time report ή time sheet), δεν «ξεχνιέται» τίποτα αλλά και συγκεντρώνονται εύκολα και γρήγορα, όταν έλθει η ώρα των τιμολογήσεων.

Συστηματοποιήστε και ελέγξετε την καλή εκτέλεση των υποχρεώσεων που προκύπτουν από κάθε σύμβαση απέναντι στους πελάτες σας. Πότε πρέπει να γίνει μια εργασία; Κάθε πότε επαναλαμβάνεται μια ενέργεια; Ποιος είναι ο καταλληλότερος υπάλληλος να την εκτελέσει.

Χρησιμοποιήστε την λειτουργία της αυτόματης τιμολόγησης μέσω εγκριτικών workflows του e-On contracts και προχωρήσετε σε έκδοση τιμολογίων με πολλαπλά επίπεδα ανάλυσης (π.χ. ανά πελάτη, ανά πελάτη και σύμβαση κ.α.) Η αυτόματη τιμολόγηση υποστηρίζει τρεις διαφορετικές διαδικασίες: τιμολόγηση συμφωνημένων δόσεων, πραγματικού χρόνου εργασίας από time reports και χρόνου εργασίας ανά Αίτημα υποστήριξης.

Καταγράψτε τυχόν προβλήματα ή ιδιαιτερότητες στις σχέσεις σας με τους πελάτες ή προμηθευτές σας και τις τυχόν ενέργειες που κάνετε.

Το e-on Contracts σας δίνει όλα τα εργαλεία για να έχετε μια καθαρή εικόνα του κόστους και των εσόδων σας που σχετίζονται με κάθε σύμβαση σας ώστε να γνωρίζετε αν αυτή είναι προσοδοφόρα για την επιχείρησή σας.

Περισσότερη λειτουργικότητα

Project Management

Συνδέστε το e-on Contracts με το e-on Projects ώστε η διαχείριση της κάθε σύμβασης να συνδέεται με έργο και να μπορεί να λειτουργήσει ταυτόχρονα και σαν το διαχειριστικό μέρος του έργου. Αν δηλαδή υπάρχει ανάγκη για contract management και για project management θα χρησιμοποιείτε ένα μόνο σύστημα!

 

Δείτε περισσότερα στο e-on Projects

Ticketing

Χρησιμοποιήστε τη λειτουργικότητα Ticketing αν οι συμβάσεις περιλαμβάνουν και υπηρεσίες για ικανοποίηση αιτημάτων πελατών.  Δώστε πρόσβαση στη λειτουργία αυτή και στους πελάτες σας. Καταχωρήστε εσείς ή οι πελάτες σας τα αιτήματα. Συνδέστε τα με συμβάσεις. Χρησιμοποιήστε εγκριτικά workflow στα οποία συμμετέχουν και οι πελάτες. Καταγράψτε ώρες εργασίας και επισυνάψτε διάφορα έγγραφα.  Όχι πια άτακτες διαδικασίες μέσω τηλεφωνικών αιτημάτων ή e-mails. Όλα σε ένα κεντρικό σημείο που περιλαμβάνει και  διαδικασία ερωτήσεων/απαντήσεων εντός του αιτήματος (ticket) όταν το ένα μέρος ζητά διευκρινήσεις από το άλλο, χωρίς να χάνεστε μέσα στο προσωπικό email του κάθε υπαλλήλου με κίνδυνο να μην γίνουν αντιληπτές σημαντικές επισημάνσεις και διάλογος με τους υπεύθυνους του πελάτη.

Στη διάθεσή σας θα έχετε εκθέσεις και στατιστικά για το status, το πλήθος και το οικονομικό μέρος των αιτημάτων (tickets).

Ειδικά για τη συμμόρφωση με τον Κανονισμό GDPR, το Ticketing διαθέτει έτοιμα workflows για την ικανοποίηση αιτημάτων πελάτων σχετικών με την εξάσκηση των δικαιωμάτων τους όπως δικαίωμα στη λήθη κλπ.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος της σουίτας e-on RIX, η οποία επίσης περιλαμβάνει Εμπορική και Λογιστική διαχείριση αλλά και ενσωματωμένο CRM, εφόσον επιθυμείτε να προχωρήσετε τη σχέση σας με τους πελάτες σας, στο «επόμενο στάδιο».

© 2019  by e-On Integration S.A.

Δημ. Γούναρη 3, 153 43 Agia Paraskevi

Τηλ.: 210 6018700 - Fax: 210 6018709

Email:

FOLLOW US:

  • w-facebook
  • Twitter Clean