Ticketing στο E-ON RIX





Λειτουργικότητα "ticketing" στο e-On RIX, που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να "βγουν προς τα έξω" και να ανοίξουν μια νέα πόρτα επικοινωνίας με τους πελάτες τους. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί χωρίς δαπανηρές νέες επενδύσεις.





  • Kοινό σημείο πρόσβασης για χρήστες της επιχείρησης και εξωτερικούς χρήστες.

  • Διαμόρφωση του “ticket” (φόρμα υποβολής) από την απλούστερη μορφή της αναφοράς προβλήματος έως την πλήρη καταγραφή εσόδων, εξόδων, “to do items”, ανάθεση σε ανθρώπους, “time reporting” και άλλα.

  • Διαχείριση Εντολών Εργασίας, που μπορεί να προκύπτουν από το “ticket”.

  • Ενημέρωση για αλλαγές σε προσωπικό email λογαριασμό και άλλα πολλά.


Η διαμόρφωση του "ticketing" γίνεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κάθε επιχείρησης χρησιμοποιώντας την εκτενή παραμετρικότητα του συστήματος χωρίς να απαιτείται νέος κώδικας η κάποια προσαρμογή του λογισμικού.



Το "ticketing" αποτελεί μέρος της ευέλικτης σουίτας E-ON RIX Business Financials & CRM και κάθε επιχείρηση μπορεί να επιλέγει από το σύνολο των λειτουργιών που E-ON INTEGRATION Α.Ε. περιλαμβάνει εκείνες τις οποίες χρειάζεται όταν τις χρειάζεται