Ελάτε στον κόσμο των "cloud" εφαρμογών. Διαχειριστείτε όλη σας την επιχείρηση μέσω web.
Οι συνθήκες της αγοράς αλλάζουν. Τώρα είναι η ώρα να αλλάξετε και εσείς τον τρόπο που λειτουργεί η επιχείρησή σας.
Στον τομέα λιανικών και χονδρικών πωλήσεων υπάρχει έντονη ανάγκη για ένα πακέτο λογισμικού που να προσφέρει σε πολλούς ταυτόχρονους χρήστες υπηρεσίες Διαχείρισης Πελατών (CRM) όπως και υπηρεσίες Δικτυακής Πύλης (Portal). Αυτή η ανάγκη καλύπτεται πλήρως από το E-ON RIX Business, Financials & CRM. Τόσο οι Πελάτες Χονδρικής & Λιανικής μιας επιχείρησης που χρησιμοποιεί το E-ON RIX όσο και οι Προμηθευτές της μπορούν να συνδιαλέγουν μαζί της μέσω αυτού. Το μόνο που απαιτείται είναι να έχουν μια σύνδεση στο internet.
Το e-On RIX αυτοματοποιεί τις διαδικασίες σε όλα τα κανάλια της επιχείρησης. Αυτό σημαίνει ότι όλη
η επιχείρηση λειτουργεί σε ρυθμούς πραγματικών χρόνων.
Οι υπάλληλοι ενεργούν γρηγορότερα και εξυπνότερα,
Οι πελάτες εξυπηρετούνται καλύτερα,
Οι παραγγελίες εντοπίζονται γρηγορότερα και ευκολότερα και
οι αποθήκες ενημερώνονται άμεσα.
Οι πωλητές και τα τμήματα αγορών έχουν άμεση πρόσβαση στα αποθέματα έτσι ώστε,
η επιχείρηση μειώνει τα αποθεματικά της ενώ
διαχειρίζεται καλύτερα το κόστος της και
τη συνεργασία με τους προμηθευτές της.
Για τον Πελάτη παρέχονται οι λειτουργίες:
Παρακολούθηση των σχέσεων και των συναλλαγών τους με την επιχείρηση.
Προσωποποίηση των υπηρεσιών.
Υποβολή παραγγελιών και παρακολούθηση της εκτέλεσής τους on-line.
Διαχείριση εγγυήσεων και εντολών εργασίας.
Κλείσιμο Ραντεβού για επισκευές, δοκιμές και άλλες υπηρεσίες ή εργασίες.
Εκτυπώσεις φορολογικών στοιχείων όπως τιμολόγια πωλήσεων, αποδείξεις πληρωμών, παραστατικά κλπ.
Για τον Προμηθευτή παρέχονται οι λειτουργιές:
Δημιουργία, διαβίβαση και παρακολούθηση παραγγελιών.
Διαβίβαση ηλεκτρονικών παραγγελιών μέσω web.
Διαβίβαση ηλεκτρονικών τιμολογίων μέσω web.
Για την επιχείρηση παρέχονται οι λειτουργίες:
Ολοκληρωμένη εικόνα των σχέσεων με τον κάθε Πελάτη καθώς και των συναλλαγών του σε κάθε σημείο πώλησης.
Στρατηγικές για προώθηση πρόσθετων προϊόντων και υπηρεσιών, δυνατότητες για πρόσθετες πωλήσεις (cross-selling) βασισμένες σε προδιαγραφές κριτηρίων μέσα στο σύστημα.
Ολοκληρωμένη εικόνα των σχέσεων με τους Προμηθευτές και όλων των συναλλαγών μαζί τους ανά συναλλαγή και σημείο με το οποίο πραγματοποιήθηκε (Τμήμα η Διεύθυνση της επιχείρησης ή Υποκατάστημα).
Διαχείριση Αποθεμάτων χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους για τη δημιουργία νέων παραγγελιών αναπλήρωσης αποθεμάτων που βασίζονται σε απόθεμα ασφαλείας, πωλήσεις περιόδου, ή άλλες παραμέτρους.
Διαχείριση εγγυήσεων με τους κατασκευαστές, διαχείριση των καταβολών από αξιώσεις.
Εντολές για παράδοση προϊόντων και ραντεβού για εργασίες και υπηρεσίες όπως επισκευές, δοκιμές, και άλλα.
Εκτυπώσεις φορολογικών στοιχείων όπως τιμολόγια πωλήσεων, αποδείξεις πληρωμών, παραστατικά κλπ.
Online - real time ενημέρωση της Λογιστικής.
Αυτόματοι υπολογισμοί για προμήθειες, έξοδα και άλλα μεταβλητά ποσά που σχετίζονται με μια πώληση ή παραγγελία.
Υποστήριξη πωλήσεων μέσω λειτουργικότητας Marketing (μπροσούρες, multimedia, εκδηλώσεις, καμπάνιες, προωθητικές ενέργειες, και άλλα).
Παρακολούθηση της πορείας αυτών των ενεργειών.
Οι επιχειρήσεις που εμπιστεύτηκαν το Ε-ΟΝ RIX , απολαμβάνουν ήδη τεράστια οφέλη.
Μόνο Όφελος για την Επιχείρησή σας
Οι πελάτες μας έχουν καταφέρει ή έχουν προγραμματίσει πολύ φιλόδοξους στόχους όπως τη μείωση των αποθεμάτων τους από 10% έως 35%, την κατάργηση των ανταλλαγών χάρτινων παραστατικών ή εντύπων, τη μείωση σε κόστη επικοινωνίας (τηλέφωνα και φαξ) κατά 30%, που προκύπτουν από την διαφορετική αντιμετώπιση της ροής των συναλλαγών τους.
Πρόσθετα οι βασικές λειτουργίες του Ε-ΟΝ RIX, παρέχουν τα παρακάτω οφέλη, κυρίως λόγω του ότι όλες οι εργασίες γίνονται στο web αλλά και λόγω των ειδικών χαρακτηριστικών που εμείς έχουμε φροντίσει να ενσωματώσουμε σε αυτές.
Επιτρέπουν όλες οι λειτουργίες να πραγματοποιούνται από χρήστες μέσω ενός κοινού web browser ενώ δεν έχουν τίποτα εγκατεστημένο στους δικούς τους υπολογιστές.
Παρέχουν σε κάθε επιχείρηση τη δυνατότητα να επεκτείνει τα όρια της και να επιτρέψει την ασφαλή πρόσβαση στις εφαρμογές της σε Πελάτες και Προμηθευτές της ή άλλους συνεργάτες της.
Παρέχουν έγκαιρη πληροφόρηση (real time) μέσω του Internet, και επιτρέπουν στους πωλητές της να την αντλούν άμεσα από όπου και αν βρίσκονται.
Βελτιώνουν το επίπεδο εξυπηρέτησης Πελατών.
Βελτιώνουν και αυτοματοποιούν την ροή των συναλλαγών, καταργούν τις διπλές διαδικασίες και ενέργειες που ήταν απαραίτητες σε ένα περιβάλλον με περισσότερα χάρτινα στοιχεία και παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας και διάχυσης πληροφορίας.
Εισάγουν όλες τις σύγχρονες τεχνικές και μεθόδους για ασφαλείς συναλλαγές που εμποδίζουν τη χρήση από μη εξουσιοδοτημένους χρήστες ή πρόσωπα.
Παρέχουν στους χρήστες φιλικές φόρμες και οθόνες που τους αυξάνουν την ικανοποίηση ιδιαίτερα σε αυτούς που είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με τους υπολογιστές.
Παρέχουν ενσωματωμένες οδηγίες.
Comentarios