"e-Shop Connector"

Σύνδεση με το Ηλεκτρονικό σας Κατάστημα


Περάσατε το κατώφλι των πωλήσεων μέσω internet. Φτιάξατε το Ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ένα ακόμη κανάλι για να προσεγγίζετε πελάτες στις σημερινές δύσκολες συνθήκες και να πουλάτε προϊόντα και υπηρεσίες. Τα συστήματα όμως back office που έχετε μπορούν να σας υποστηρίξουν;



Το σύστημα εμπορικής και οικονομικής διαχείρισης που έχετε ενημερώνει την λογιστική και τις αποθήκες σας on line, real time;

Παρακολουθεί αυτόματα την εκτέλεση των παραγγελιών που λάβατε από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Μπορεί να επικοινωνήσει με τους προμηθευτές σας για την ικανοποίηση τους; Υποστηρίζει τις ηλεκτρονικές συναλλαγές μαζί τους, σας δίνει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής τιμολόγησης; Το σύστημα CRM που χρησιμοποιείτε ενημερώνεται αυτόματα για τους πελάτες που επισκέπτονται το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και τις προτιμήσεις τους;

E-On RIX Business, Financials & CRM will cover all of the above requirements with its e-shop connector functionality.


Το e-On RIX Business, Financials & CRM με τη λειτουργικότητα "e-shop connector" σας τα προσφέρει όλα αυτά.



Πως λειτουργεί

  • Καταγράφει όλες τις συναλλαγές παραγγελιών και αυτόματα ενημερώνει τις αποθήκες, την λογιστική και το CRM.

  • Παράγει αυτόματα όλα τα απαραίτητα έντυπα όπως τιμολόγια και αποδείξεις χωρίς να απαιτείται άλλη επεξεργασία ή άλλη εισαγωγή στοιχείων.

  • Παρακολουθεί τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών και συνδέει τις παραγγελίες με την απαραίτητη πληροφόρηση για τους προμηθευτές σας.

Στην πραγματικότητα η σύνδεση του e-On RIX Business, Financials & CRM με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα αφορά την σύνδεση της λογιστικής και των βάσεων δεδομένων της επιχείρησής σας με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όποτε ένας πελάτης βάζει μια on-line παραγγελία, το ηλεκτρονικό κατάστημα και το σύστημα back office αντιλαμβάνονται την ίδια και μοναδική συναλλαγή πώλησης.


Το ηλεκτρονικό κατάστημα δέχεται την παραγγελία και την συνδέει με τον πελάτη ενώ το σύστημα back office την καταγράφει, ενημερώνει το CRM, προσαρμόζει τις αποθήκες, παράγει τιμολόγια και εκτελεί την παραγγελία.



Γιατί σας χρειάζεται


Η σύνδεσή του E-ON RIX με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σας παρέχει οφέλη που περιλαμβάνουν:



  • Σημαντικά βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών. Ταχύτερους χρόνους ανταπόκρισης.

  • Αυξημένες δυνατότητες της επιχείρησής σας.

  • Μεγαλύτερος αυτοματισμός σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε μεγαλύτερο όγκο εργασιών.

  • Μειωμένα κόστη μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.

  • Μεγαλύτερη ακρίβεια – εφόσον το web store και τα συστήματα back-office έχουν πρόσβαση και μοιράζονται τα ίδια δεδομένα μειώνονται οι πιθανότητες για λάθη.

  • Καλύτερη αξιοποίηση του χρόνου των στελεχών σας.


Και όλα αυτά χωρίς να απαιτείται καμιά επένδυση εκ μέρους σας για αγορά και συντήρηση λογισμικού ή εξοπλισμού εφόσον το E-ON RIX παρέχεται ως υπηρεσία μέσω του Web με πρόσβαση από οπουδήποτε και οποτεδήποτε (SaaS- Software as a Service).


Εκμεταλλευτείτε τα οφέλη της σύνδεσης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με το σύστημα Οικονομικής, Εμπορικής και CRM διαχείρισης σας μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος της επιχείρησής σας για Πληροφορική αφού για το E-ON RIX πληρώνετε μόνο μια μηνιαία συνδρομή ανά χρήστη.


Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια σύνδεση στο internet και ένας web browser.