Αυτοματοποίηση λειτουργιών δικτύου franchise μέσω web



Ο Πελάτης: O πελάτης μας είναι κορυφαίο όνομα στο χώρο της απασχόλησης παιδιών προσχολικής ηλικίας στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Δραστηριοποιείται από το 1976. Σήμερα υπάρχουν πάνω από 700 κέντρα σε 55 χώρες, καθιστώντας τον παγκόσμιο ηγέτη σε τέτοια προγράμματα ανάπτυξης. Είναι σχεδιασμένα από εξειδικευμένους επιστήμονες ώστε κάθε ηλικιακό επίπεδο να περιλαμβάνει διασκεδαστικές δραστηριότητες που βοηθούν την ανάπτυξη των γνωστικών, κοινωνικών και σωματικών δεξιοτήτων του παιδιού μέσα από το παιχνίδι. Ποια ήταν η επιχειρηματική Πρόκληση: Η εταιρεία ήθελε να αυτοματοποιήσει τη διαδικασία τήρησης των προγραμμάτων ανάπτυξης αλλά και ελέγχου του προσωπικού προγράμματος κάθε πελάτη/παιδιού. Ακόμα, θα έπρεπε να υπάρχουν δυνατότητες κεντρικού ελέγχου από τον franchisor, όσον αφορά την υποβολή διαχειριστικών καταστάσεων.


Ακόμα, στην περίπτωση που ένας πελάτης / παιδί ζητούσε εξυπηρέτηση από άλλο υποκατάστημα, αυτό θα έπρεπε να είναι εφικτό, βλέποντας ότι είναι ενήμερος στις πληρωμές του και μπορεί να παρακολουθήσει το πρόγραμμα.


Ταυτόχρονα, έπρεπε να υπάρχει έλεγχος απουσιών και να δοθεί ιδιαίτερο βάρος στις ώρες αιχμής όπου πολλά παιδιά προσέρχονται ταυτόχρονα. Η καταχώριση της εισόδου στους χώρους έπρεπε να είναι ιδιαιτέρως εύκολη και γρήγορη.


Σε όλα αυτά, το ζήτημα του κόστους ήταν σημαντικός παράγων επιτυχίας, καθώς η αλυσίδα είναι σε ανοδική φάση με πολλές επιχειρησιακές προκλήσεις στον ορίζοντα!


Πως προσέγγισε η Ε-ΟΝ Integration την πρόκληση του Πελάτη:

H E-On Integration πρότεινε την CRM εφαρμογή της “InStyleApp” με το συνδρομητικό μοντέλο SaaS.


Η εφαρμογή αυτή είναι ειδικά σχεδιασμένη για επιχειρήσεις / παρόχους υπηρεσιών που βασίζονται στην έννοια του ραντεβού ή της συνδρομής (κομμωτήρια, γυμναστήρια κ.λπ.). Παρέχει ιδιαιτέρως απλοποιημένο user interface, χωρίς να υπολείπεται σε λειτουργικότητα και δεν συμπεριλαμβάνει περιττές (για αυτό το είδος των εταιριών) έννοιες, όπως λογιστικές κινήσεις, τιμολόγηση κ.λπ. Επικεντρώνει δηλαδή στη λειτουργία της επιχείρησης και όχι στην τήρηση του back-office.


Απλοποίησε και αυτοματοποίησε τις διαδικασίες που ενδιέφεραν περισσότερο τον πελάτη και μάλιστα συνδέθηκε με bar-code reader για να μειωθούν οι πληκτρολογήσεις όσο γίνεται περισσότερο. Η κίνηση κάθε καταστήματος ελέγχεται από τον υπεύθυνο αυτού αλλά και κεντρικά από τον franchisor. Εν τέλει, ακόμα και τα franchise fees προκύπτουν μέσα από απλά και εύληπτα reports.


Επειδή το σύστημα λειτουργεί σε ιδιόκτητη υποδομή cloud της E-ON INTEGRATION, οι χρήστες δεν χρειάζεται να είναι στο γραφείο για να λειτουργήσουν. Το μόνο που χρειάζονται είναι να έχουν πρόσβαση στο σύστημα μέσω internet από το σπίτι τους ή από όπου αλλού βρίσκονται.


Αποτελέσματα: Παραγωγικότητα / αποδοτικότητα: Η παραγωγικότητα βελτιώθηκε με την εισαγωγή ενός νέου και μοντέρνου συστήματος διαχείρισης. Επίσης, μπήκαν οι βάσεις για υλοποίηση διαδικασιών CRM, με αναλυτική τήρηση αρχείου πελατών και δυνατότητα για αποστολή emails & SMS για προωθητικές καμπάνιες.


Η εικόνα της φίρμας αναβαθμίστηκε αλλά και η έννοια του franchise έγινε πιο ελκυστική αφού οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές βλέπουν ότι η εταιρεία εφαρμόζει μοντέρνες μεθόδους παρακολούθησης.

Το σύστημα εξυπηρετείένα συνεχώς αυξανόμενο αριθμό από franchisees, οι οποίοι «ανεβαίνουν» στην πλατφόρμα με εύκολο τρόπο, με τη βοήθεια της E-ON, σε λίγες μόνον ώρες! Η ενεργοποίηση (“on-boarding”) απαιτεί μόνον παραμετροποίηση, χωρίς καμία φυσική εγκατάσταση hardware ή software. Η παρουσία της E-ON στα γραφεία του πελάτη δεν είναι καν απαραίτητη!