Ανοικτή Επιστολή προς τους Πελάτες της E-ON INTEGRATION A.E.

Αγία Παρασκευή, 16/3/2020

Μετά την απροσδόκητη εξέλιξη των εξωτερικών γεγονότων με αφορμή το ξέσπασμα της πανδημίας του Κορωναϊού, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τη δυνατότητα μας για τη συνέχιση παροχής των υπηρεσιών μας καθώς και για τα μέτρα που έχουμε λάβει για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας στον εργασιακό μας χώρο.

 

Υφιστάμενη Κατάσταση

 

Η Ε-ΟΝ έχει στην παρούσα χρονική στιγμή 46 Πελάτες - Νομικά Πρόσωπα. Η μεγάλη πλειοψηφία αυτών χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες που παρέχουμε με τη μορφή Cloud Computing. Κάποιοι από τους πελάτες μας είναι μεγάλες επιχειρήσεις με εκατοντάδες προσωπικό και μεγάλο όγκο πωλήσεων και συναλλαγών ενώ άλλοι είναι μικρότεροι σε μέγεθος. Τόσο για τους μεγάλους όσο και για την πλειοψηφία των μικρότερων σε μέγεθος Πελατών έχουμε αναλάβει κομβικά έργα επιχειρησιακών συστημάτων. Δηλαδή με την χρήση των συστημάτων μας εκδίδονται τιμολόγια πώλησης και δελτία αποστολής, χορηγούνται δάνεια, γίνονται εισπράξεις κλπ. Τα συστήματα μας τα στηρίζουμε με μακροχρόνιες συμβάσεις υποστήριξης και συντήρησης. Θεωρούμε ότι η απρόσκοπτη συνέχιση παροχής των υπηρεσιών μας είναι απαραίτητη γιατί χωρίς αυτή και την υποστήριξή μας οι Πελάτες μας δεν θα είναι σε θέση να λειτουργήσουν.

 

Μέτρα που έχουμε λάβει για την επιχειρησιακή αντιμετώπιση της έκτακτης ανάγκης.

 

Ως εταιρία παροχής υπηρεσιών, και μάλιστα εφαρμογών με την μορφή Cloud computing, είμασταν ήδη προετοιμασμένοι και εξοπλισμένοι να εργαζόμαστε για θέματα πελατών και να συνεχίσουμε να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας  σε περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών. Έχουμε καταρτίσει και τηρούμε ήδη από τριετίας σχετικό "Business Continuity plan - BCP". 

To BCP προβλέπει ότι ανά πάσα στιγμή κάθε υπάλληλός μας μπορεί να εργάζεται από το σπίτι του, το οποίο είναι συνδεδεμένο με VPN - Virtual Private Network με τους κεντρικούς servers είτε της Ε-ΟΝ είτε των πελατών της. Επίσης οι άνθρωποι μας διαθέτουν δεξιότητες και επαγγελματική κατάρτιση που τους επιτρέπουν να αντικαθιστούν ο ένας τον άλλο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Οι κύριες επιχειρηματικές μας λειτουργίες δεν εξαρτώνται από ένα ή δύο άτομα. Αυτό ισχύει και για τη διοίκηση μας.

                                                     

Με το πνεύμα αυτό έχουμε τώρα λάβει τα εξής μέτρα:

Α. Ύπαρξη μιας μικρής ομάδας 2-3 ατόμων στο γραφείο σε εκ περιτροπής βάση, κυρίως για υποστήριξη των υποδομών γραφείου, όπως Mail servers, file servers, development environment.  

Β. Εργασία από το σπίτι για όσους έχουν μακροχρόνια πακέτα εργασιών πελατών. 

Γ. Ενίσχυση της υποδομής τηλεδιασκέψεων. 

Δ. Καθαρισμός και απολύμανση των επιφανειών που χρησιμοποιούνται συχνά στη διάρκεια της ημέρας και οδηγίες σε όλο το προσωπικό για τις ορθές πρακτικές και τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται για την τήρηση των προσωπικών κανόνων υγιεινής καθώς και του εργασιακού τους χώρου.
Ε. Ενίσχυση προστασίας γονέων (μόνο ένα άτομο εμπίπτει στην κατηγορία αυτή), δηλαδή εργαζομένων με μικρά παιδιά. 

 

Συμπέρασμα - Προτάσεις

 

Αντιλαμβανόμαστε τις ιδιαιτερότητες κάθε Πελάτη, ο οποίος έχει  να αντιμετωπίσει στην παρούσα πρωτοφανή κρίση, τα δικά του προβλήματα και προτεραιότητες.  Αλλά εκφράζουμε την ανάγκη να επιδειχθεί αλληλεγγύη μεταξύ των επιχειρήσεων. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς διάσημος οικονομολόγος για να αντιληφθεί ότι το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα, απειλείται με παντελή κατάρρευση αν οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να συνδιαλλαγούν μεταξύ τους. Στην περίπτωση αυτή, την  οποία απευχόμαστε, ίσως φτάσουμε να μιλάμε για άλλες, αδιανόητες συνθήκες, την έκταση των οποίων ούτε φανταζόμαστε αλλά και που επί του παρόντος δεν έχει νόημα να εικάζουμε ή να αναμένουμε. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να κάνουμε την  δουλειά μας όσο καλύτερα μπορούμε. Αυτό είναι σήμερα το ενδεδειγμένο μέτρο εξασφάλισης της επιχειρηματικής συνέχειας, είτε σε μεγάλες είτε σε μικρότερες επιχειρήσεις. 

 

Με τις παραπάνω σκέψεις, απευθυνόμαστε προς όλους τους Πελάτες μας, με την πεποίθηση  ότι μπορούμε μαζί να συμβάλουμε στην προσπάθεια να "λειτουργήσει" η συνεργασία μας, στο μέτρο του δυνατού.

Στην υπηρεσία των Πελατών μας μέχρι να περάσει η μεγάλη μπόρα βρίσκονται:

  • το σύστημα μας Customer Support το οποίο θα συνεχίσει να λειτουργεί αδιάλειπτα,

  • τα στελέχη μας τα οποία θα είναι σε θέση να καλύπτουν τόσο την υποστήριξη των συστημάτων όσο και νέες ανάγκες,

  • οι δυνατότητες τηλεδιασκέψεων έτσι ώστε να επικοινωνούμε μεταξύ μας χωρίς να ερχόμαστε σε φυσική επαφή.

 

Είναι προφανές, ότι αν προκύψει μία κατάσταση πέραν του ελέγχου καθενός από εμάς, τα πράγματα θα είναι πλέον ανεξέλεγκτα. Άλλωστε ο Νόμος ήδη προβλέπει τι γίνεται σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης - force majeure. Για παράδειγμα, στην γενικότερη οικονομία, αν αρρωστήσει το 50% του προσωπικού μιας επιχείρησης, αν τεθούν σε καραντίνα οι αποθήκες, αν καταρρεύσουν τα δίκτυα διανομών, αν λείπουν πρώτες ύλες από την παραγωγή, αν δεν γίνονται εισαγωγές, αν δεν υπάρχουν μετρητά στην οικονομία, αν δεν μπορεί ο κόσμος να βγει έξω να κάνει αγορές; Τότε προφανώς δεν μπορεί κανείς να μιλά για business-as-usual. Αλλά ας δούμε αυτές τις συνθήκες αν προκύψουν, για τις οποίες απευχόμαστε.  

 

Με εκτίμηση


Αικατερίνη Λουροπούλου

Πρόεδρος Δ.Σ.

© 2020  by e-On Integration S.A.

Dem. Gounari 3, 153 43 Agia Paraskevi

Τηλ.: 210 6018700 - Fax: 210 6018709

Email:

FOLLOW US:

  • w-facebook
  • Twitter Clean