Η παγίδα του Greenwashing στα ESG στοιχεία


H πρακτική παρακολούθησης και δημοσιοποίησης δεικτών ESG υπόσχεται τη διαφάνεια και αποδεικνύει τις περισσότερες φορές την προσπάθεια επιχειρήσεων και οργανισμών για αντιμετώπιση των καίριων ζητημάτων ESG και για βελτίωση των επιδόσεων τους σε αυτά.


Δεν είναι όμως λίγες οι φορές που οι αναφορές σε ESG αποτελούν προϊόν μάρκετινγκ ενώ οι δημοσιοποιήσεις τους στους ετήσιους απολογισμούς δεν συνάδουν με μετρικά στοιχεία.


Για να υποστηριχτεί το ESG, δεν αρκεί το μάρκετινγκ. Ειδικά για το περιβάλλον και το κλίμα, η συμμόρφωση ως προς την προστασία του περιβάλλοντος αποδεικνύεται με ποσοτικά δεδομένα και μετρήσεις που υποστηρίζουν τα σχέδια μετάβασης των εταιρειών και που ενσωματώνονται στα υφιστάμενα επενδυτικά μοντέλα.


Για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου: https://bit.ly/powergame_greenwashing


Εξασφαλίστε την αξιοπιστία των δεδομένων σας με τα πιο σύγχρονα και ασφαλή εργαλεία συλλογής και ανάλυσης δεδομένων με το RIBIA ESG: https://www.e-on.gr/ribia-esg